31.1.14

Música: Drowners

GET TO KNOW: DROWNERS 
Drowners are the New York four-piece, fronted by a boy from Wales. Their energetic pop rock sound and dirty hipster aesthetic brings to mind bands like The Strokes and The Vaccines, the latter of which they supported on tour.
The story goes that in 2011 frontman Matt Hitt found himself in New York, having fallen into the world of male modelling. With a degree in literature, a passion for music and a penchant for partying, Hitt quickly hooked up with fellow bandmates Jack Ridley III (guitar, vocals,) Erik Lee Snyder (bass,) and Lakis E. Pavlou (drums) and the rest could well be history.
Read More
Bem, essa foi uma banda que eu conheci recentemente e achei linda. OK, tem o Hitt, logo... Não, parei. De verdade. Dia 28 eles lançaram oficialmente o debut deles. E eu sou totalmente encantada por esse. Tem aquilo de Strokes,o que eu achei ótimo. E é uma música com cara de descompromissada, sabe? Eu pelo menso achei isso. E isso não é uma resenha do CD deles, nem nada, porque eu não sei avaliar as músicas do tipo: "nhé, isso soa muito como uma balada britânica, com um pouco de música clássica francesa, dos anos 1990" - se você conhece, não me julgue pela merda que acabei de falar hihiih -, mas os caras são bons, e acabaram de lançar o primeiro álbum, logo, é justo falar sobre ele. Enfim.
matt hitt interview by jw anderson 

AGE: 23NAME: Matthew HittHOMETOWN: Rhondda Valley, South WalesSTAR SIGN: Geminiif you were a superhero- describe your costume….a cross between Robocop and Edward Sissorhands – like a kind of cybergoth.what’s your favourite Disney character?peter pan, of course.what’s the best thing about Wales? Apart from you, Tom jones and Charlotte church?Hah, well it’s also home to my heroes Richard Burton and Dylan Thomas.what’s your favourite part of your body?i don’t have one but my grandmother always says i have good legs…what was your childhood pin-up? Who was that person in all those posters you had on your walls?brody dalle when she was in the distillersMake Love not war…fill in the words that sums up your view on Love:L: Leave me alone, i’mO: Over the moon. for the first time in ages i’mV: Very happy. When I walk down the street I smile atE: Everyone.lets work out your lovers compatibility… or ideal lover:Your Name: Matthew HittTheir Name: Michelle ObamaAnd The Result Is… 38%“Nothing Special… Try looking for a better match”google me – do you google search yourself? how often…never, i promise. are models really so egotistical that they google themselves constantly?!!what’s your last viewed page in your Internet browser – include link. (be honest)http://www.myspace.com/themuscleclub – i was checking where i’m going on tour.you’re the editor of The Sun, your page 3 girl has dropped out, you need a replacement – who do you ring?robert pattinson. something for the straight girls and gay guys for a change.if your phone was stolen, what text message, photo, video or contact would you miss the most?i just got a new phone so there’s nothing too sacred on there yet.
Eu sou Matt! O único integrante o qual E. sabe o nome, e o único que importa, aliás, cês sabem...
Eu conheci a banda pelo Matt, que é bonitinho. Eu vi algumas fotos dele, porque ele também é modelo, e achei bonito, então fui pesquisar sobre, e descobri que ele também tinha uma banda, daí eu eu ouvi Luv, hold me down, e achei ótimo, então fiquei a espera do álbum inteiro. Quando postaram lá no site da Rolling Stone, eu ouvi algumas vezes seguidas... Acho justo você ouvir também. O álbum inteiro, tem AQUI, só para ouvir mesmo, não dá para baixar, OK?
Eles são a minha aposta de banda do ano. Sério. Eles são ótimos.

E aí, já tinham ouvido? Gostaram? Enfim, é isso.
Beijos, E.
Curta a fanpage do blog para saber sobre os posts recentes, ideias, sugestões, e conteúdo extra do blog :) clique AQUI.

9 comentários:

  1. Não conhecia, não sei se faz o meu estilo.
    Escutei, mas não curti tanto..

    Bom final de semana! Beijos!

    http://pamlepletier.blogspot.com.br/

    ResponderExcluir
  2. Não conhecia a banda, e não faz meu estilo musical :/
    Beijos
    http://garotaantenadabr.blogspot.com.br/

    ResponderExcluir
  3. n conhecia e n gostei mto kkkk

    Bjuuu
    Juliana Medeiros
    umabonecamasnaodeporcelana.blogspot.com.br
    facebook.com/UmaBonecaMasNaoDePorcelana

    ResponderExcluir
  4. Não conhecia ainda, são bonitinho haha,mas n é bem meu gosto musical hihi
    fashionemcores.com

    ResponderExcluir
  5. Não conhecia, mas achei legal! :)
    Beijoo
    http://blogforevermay.blogspot.com.br

    ResponderExcluir
  6. gostei , arrasando como sempre né E. ? gostei da música é meu estilo !

    http://gabieomundosecreto.blogspot.com.br/

    ResponderExcluir
  7. a musica é otima, vou até procurar saber mais.
    beijos
    blogdabellas.blogspot.com.br

    ResponderExcluir
  8. Gente, que música boa! Gostei bastante! :D

    ResponderExcluir
  9. Super ótimo! :3 Amo músicas/bandas com músicas assim. Vou ouvir o álbum inteiro.
    Queria baixar... :(
    Sel do Jovens Gordinhas

    ResponderExcluir

não vou retribuir sua visita.